Hiermee kunnen wij jouw organisatie helpen: de backoffice








Als wij dit onder controle hebben dan komen de kwaliteitslabels om de hoek kijken. De ISO 9001-2015, HKZ, Prezo etc. Dit is naast een stevige investering ook nog eens kostbaar in tijd en arbeid. De kennis moet ingehuurd worden. Belangrijk is dat na de implementatie fase de kennis niet verloren gaat, maar dat het binnen de organisatie blijft.
Wisselingen in personeel blijf je altijd houden. Ook zullen diverse licentiekosten een rol gaan spelen als het gaat om wie er wel of niet toegang tot een systeem moet krijgen. Hier heb je vaak te maken met licentiekosten per gebruiker.
Dan moet je beginnen met de eerste zorglevering en de aandacht die nodig is om met jouw cliënten om te gaan. De cliëntenraad en de Raad van toezichthouders komen ook om de hoek kijken.
De werkzaamheden die hierboven zijn benoemd vatten wij kortgezegd samen als de Backoffice. Er zijn uiteraard nog veel meer zaken van toepassing dan die hierboven benoemd worden.
Onze backoffice dienstverlening is modulair, dan houdt in dat de zorgorganisatie zelfstandig kan beslissen welke diensten hij/zij afneemt. Een opsomming van ons dienstenaanbod voor de back-office vind je bovenstaand.
De zorgorganisatie hoeft zich alleen maar bezig te houden met de Front office, namelijk het leveren van zorg en de aandacht voor de cliënten.
De voordelen
- Tijdbesparend
- Kostenverlagend
- Efficiëntere bedrijfsvoering
- Experts die ondersteunen bij vragen
- Altijd alles netjes gedocumenteerd
- Jij kunt je focussen op datgene waar jouw organisatie goed in is!