Hoe is CareSing onstaan? Dit is ons verhaal

CareSing is ontstaan vanuit de coörperatiegedachte: een vereniging die bestaat uit leden, zonder eigenaren. Wij helpen jouw thuiszorgorganisatie verder: samen óf als ondersteunende partner.

Ons verhaal

CareSing is ontstaan vanuit de coörperatiegedachte: een vereniging die bestaat uit leden. Het dagelijks bestuur en de leden tezamen vormen de coörperatie. Door de krachten te bundelen kunnen wij als één groep naar buiten treden. Heb je enkel ondersteuning nodig? Dan zijn wij er natuurlijk ook om jouw organisatie verder te helpen.

Binnen de ondersteuning van CareSing wordt gestreefd naar oplossingen voor de cliënten en duurzaamheid en effectiviteit voor zowel de zorgorganisatie als de cliënten. Het is ons doel om zoveel mogelijk zelfsturende teams te helpen, zodat de zorg beter aansluit bij de specifieke behoeften en wensen van de cliënten en er meer kwalitatieve zorg is.

Wij beschikken over een team met experts in verschillende zorg gerelateerde- en ondersteunde disciplines, waaronder wijkverpleegkundigen, kwaliteitsmanagers, HR, financiële- en administratieve afdelingen en marketeers. Ons team is altijd op de hoogte van de nieuwste kennis en innovaties op het gebied van zorg, waarmee wij jouw organisatie ondersteunen.

Wij geloven erin dat de kracht van het individu de gezamenlijke kracht van alle leden wordt.

Missie en visie

Door middel van ons dienstenaanbod en onze coöperatie gedachten (franchisen) zorgen wij ervoor dat thuiszorgorganisaties zich kunnen focussen op dat waar zij goed in zijn: het leveren van kwalitatief hoogstaande zorg.

“Zorg met Passie en altijd dichtbij!”

Dit is de slogan van ons zusterbedrijf, Broeder en Zuster Zorg, en tevens de kern vanuit waar wij – bij CareSing – werken. Dit krijgt alleen maar meer betekenis in tijden van verandering en onzekerheid. Ook, of vooral, in deze tijden wil CareSing een betrouwbare partner zijn. Door samen op zoek te gaan naar de best mogelijke oplossing voor de (zorg)behoefte en de benodigdheden van jou als thuiszorgorganisatie.

Sluit je aan bij CareSing

CareSing kan de front- en backoffice van zorg faciliteren en draagt daarbij de verantwoording. Door meerdere intensieve samenwerkingen wordt ook kennis gedeeld. Het oprichten van een kenniscentrum – waar alle leden van CareSing gebruik van kunnen maken – vloeit hieruit voort.

Onze werkwijze

Wij ondersteunen jouw thuiszorgorganisatie door middel van backoffice en frontoffice werkzaamheden óf als onderdeel van ons franchise traject. Je kunt voor al jouw vragen terecht bij een van onze accountmanagers. Zij zorgen ervoor dat de juiste experts van ons team aanhaken om jouw organisatie verder te helpen.